niedziela, 26 października 2014

Zwiedzanie Warszawy całkiem za darmo - TEŻ MOŻNA

   Hej Moje Piękne :) , mieszkając w każdym mieście warto je poznać , szczególnie jeśli chodzi o nas słoiki przyjeżdżające na studia do Wawy .

   Ja widziałam tutaj wszystko , no prawie wszytko co się dało a moje koleżanki na każdy weekend do domu no bez jaj nie po top się mieszka w Warszawie żeby jeżdzić na wszystkie weekendy do domu , Kochane trzeba dorosnąć a mieszkanie w Warszawie od pon do czw to żadna dorosłość nie dziwcie się później że dalej jesteście zamotane jak ksiądz w burdelu jeśli jeździcie na każdy weekeknd do domu .
 
  Ja wiem , że studenci są biedni , no przynajmniej większość ale Warszawę można zwiedzić całkiem za free ja też nigdy nie mialam kasy na studiach a widziałam wszystko co się dało , pamiętajcie że to co zobaczycie zostaje w pamięci na zawsze , a do domu mozna jezdzić raz w miesiącu a nie na karku rodziców się zwalać wyżerać w domu i jeszcze przywozić żarcie ze sobą do Warszawy .

 Poniżej macie listę co można zobaczyć w jaki dzień w Wawie za free bilet miesięczny i tak macie to ruszcie dupska i zwiedzcie miasto :)

Poniedziałek:
Muzeum Kolejnictwa


Wtorek:
Muzeum Fryderyka Chopina
Muzeum Narodowe
Muzeum Karykatury im. Eryka Lipińskiego


Czwartek:
Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Park przy Pałacu w Wilanowie
Pałac na Wyspie i Stara Pomarańczarnia (Łazienki Królewskie)
Muzeum Historyczne m.st. Warszawy
Muzeum Azji i Pacyfiku
Muzeum Farmacji im. mgr Anny Leśniewskiej
Muzeum Łowiectwa i Jeździectwa -
Muzeum Niepodległości
Muzeum Ordynariatu Polowego
Muzeum Woli
Królikarnia


Sobota:
Państwowe Muzeum Etnograficzne
Muzeum Sportu i Turystyki



Niedziela:
Zamek Królewski
Muzeum Powstania Warszawskiego
Muzeum Pałac w Wilanowie
Muzeum Wojska Polskiego
Muzeum Ziemi PAN
Państwowe Muzeum Archeologiczne
Muzeum Żydowskiego Instytutu Historycznego
Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza
Muzeum Więzienia Pawiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz