poniedziałek, 27 października 2014

Faceci są tępi do bólu:)

Hejka Moje Kochane :)

ja już na szczęście po pracy ale mi dobrze co ? Oj wcale nie tak dobrze bo piszę pracę doktorską i muszę zaraz wziąć się do roboty :)

Chciałam odjechać na chwilę od Warszafki i poruszyć całkiem inny temat bo właśnie dzisiaj dowiedziałam się że moja koleżanka która jest 2 lata po ślubie się rozwodzi . Smutne to strasznie ale co począć taki już los takie życie i zastanawiam się skąd wynika niewierność u facetów ? ? ?

U mojej Kasi właśnie to jest powodem rozwodu , smutne co po 2 latach już zdradził takie dość nie ciekawe no ale cóż czasem tak bywa .

Zastanawiałyśmy się co było przyczyną ? Czy mu się znudziła , czy tamta miała lepszy tyłek czy lepsze , większe cycochy , no kurde Kaśka jest atrakcyjna nawet bardzo atrakcyjna , więc co mu do cholery strzeliło do tego durnego łba ? Co jest powodem odpowiedź jest tylko jedna i prosta , nie że jest wiele podłoży jak to mądrujący się psycholodzy by powiedzieli , jest jeden powód faceci sąpo prostu tepi do bólu , no nie rozumieją w swoich małych główkach co tracą niepowrotnie tepaki na maksa , to tak jak morderca zabija i traci życie oni zdradzają i tracą wszystko od uczucia przez dotyk , ciepło przez ukochaną kobietę są po prostu tępi na maksa .

Musi to wynikać z ich prostej i nie zbyt ciekawej natury tak jak z dziada się Pana nie zrobi tak samo facetowi się nie wpoi że wierność to podstawa , wiecie dlaczego wasz facet was jeszcze nie zdradził bo żadna sucz nie wskoczyła mu do wyrka , tak naprawdę to nie ma faceta do którego zbliżyła by się zajebista dupka a on byłby nie ugięty .

Po prostu bezdenna głupota doprowadza ich do tego :)


1 komentarz:

  1. Faceci są po prostu tępi a zasłaniają się wyższością. Tchórze i tyle...

    OdpowiedzUsuń