niedziela, 26 października 2014

Gdzie najlepiej wynająć pokój w Warszawie ?

Hejka Niewiasty :) Miło was znowu widzieć :)

 W tym poście postaram się powiedzieć Wam gdzie wynajmować pokój a gdzie nie robić tego katygorycznie .

 Warszafka jak każde inne miasto ma dzielnice lepsze i gorsze wg mnie najbezpieczniejsze dzielnice to Tarchomin i Białołęka ale te akurat są daleko od miasta i dojazd na każdą uczelnie zajmie Wam godzinę lub dłużej a nie po to się żyje żeby spędzać życie w tramwajach czy autobusach .

  Najniebezpiecznie jest  w Śródmieściu i Pradzę Północ w okolicy Targowej dla osób które nie znają Warszawy a chcą wynająć mieszkanie z całego serca mówie jak usłyszycie nazwe ulicy np Jagiellońska ,Targowa,Kijowska itp w tej okolicy odpuście sobie na prawdę nie warto pełno podejrzanych typów , żuli , meneli gówniane miejsce choć Praga ma swój urok ale nie aż taki jak wieczorem wraca się do domu , odradzam też Plac Hallera ( totalna melernia ) .

 Pamiętajcie spróbujcie znaleźć pokój w odległości 30 minut od uczelni dłuższe dojazdy są męczące dojazdy w Warszafce możecie sprawdzić na http://warszawa.jakdojade.pl/  najlepsze dojazdy bezapelacyjnie są metrem i tramwajami , autobusy się spóźniają i często i gęsto stoją w korku .

 Nie patrzcie na pokój pod względem dojazdów do centrum bo w centrum bedziecie chcialy byc na początku po kilku miesiącach wam się znudzi na maksa i bedziecie pragneły spokoju , szukamy pokoju najbliżej szkoły :) Nie szukajcie pokoju pod koniec września bo już nic nie znajdziecie zostaną same drogie albo bardzo przeciętne .

 Z moich doświadczeń napiszę wam gdzie chciałabym mieszkać a gdzie nie .

1. Ulica Francuska -Praga południe ulica blisko narodowego , do tramwajów pare kroków ,kojarzy mi się z uliczkami we Francji dużo knajpek , drzewa , wieczorem fajne miejsce na spacer dobry dojazd w każdą stronę , polecam lecz pokoje drogie i jest ich mało .

2. Bliska Wola przy Solidarności , dojazd idealny tramwaje , metro na Ratusz Arsenał ,dużo parków,sklepy mieszkania nie drogie polecam

3. Muranów fajna dzielnica , tramwaje,parki metro , wszystko co potrzebne do zycia lecz drogie mieszkania ze względu na to że dużo apartamentowców .

GDZIE NIE MIESZKAĆ

1. Najgorsze wg mnie OSIEDLE LEWANDÓW 2 -tragiczny dojazd dojście do przystanku 527 pół godziny jazda 527 do metra pół godziny + metro +tramwaje jakieś półtora godziny do miasta tragedia nie bierzcie tam pokoi nawet za 600 złotych wiem bo sama mieszkałam tragedia , brak sklepów , czegokolwiek szkoda życia

2. Praga Północ jak już pisałam niebezpieczna pomimo tego ze tramwaje zoo i fajne parki odradzam dla samotnych dziewczyn

3. Tarchomin - zadupie jakich mało  pomimo tego ze budują teraz tramwaj nie polecam koniec Warszawy jedyna konkretna  opcja dostania się do miasta to dojazd do metra na młocinach ale jesli chcecie w inna strone niz metro jedzie to dajcie sobie spokój .

Wiem , że nie do konca pomogłam ale może przydadzą się komuś moje rady jak byście przyjeżdzały do Wawy zawsze możecie do mnie napisać pomogę jak tylko będę mogła powiem gdzie czym jak podjechac czy ulica w miare itp .

Pamiętajcie zawsze można do mnie
napisać mój e-mail to ewelinkamalinka4@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz