niedziela, 26 października 2014

Komunikacją miejską w Warszawie za darmo :)

Moje drogie a czy Wy wicie , że w Wawie jak w każdym mieście w Polsce można jeździć komunikacją miejską zupełnie za darmo :)


  Tak tak to nie żart jest wystarczy być honorowym krwiodawcą i oddać odpowiednią ilość krwi dla Warszawy daje nam to 15 litrów , noooo trochę jest :) ale skoro ja mogłam i mam bilet za free to wy też możecie nie jest to żaden wysyłek na prawdę wystarczy regularnie podjechać do punktu poboru  ja oddaje krew regularnie w
Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa
w Warszawie
ul. Saska 63/75, 03-948 Warszawa

pomyślcie sobie jaka to oszczędność na biletach teraz miesięczny kosztuje 110 zeta zatem rocznie ponad 1300 do przodu  opłaca się opłaca to jedna strona medalu a druga to pomoc wiecie jakie to uczucie pomagać nie raz pomagałyście pomyślcie sobie że ta krew ratuje życie a na prawdę ratuję .

Nic was to nie kosztuję tyle co czas oddawać krew możemy tylko 4 razy w roku ale po 8 latach macie do końca życia bilety za darmo :) pomyślcie na prawdę warto ponadto jeśli nam by się coś stało to za krew nie płacimy :) 

POMAGAJMY WSZYSCY DAJE TO WIELE :) 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz