niedziela, 26 października 2014

Nudni kolesie w Stolicy

Jakoś powiem Wam , że pomimo tego co się mówi to w Warszawie wcale nie ma ciekawszych kolesi niż w innych miastach , jest ich po prostu więcej z racji wielkości miasta i nic poza tym .

 Przez wiele lat nie spotkałam tutaj faceta ciekawego z osobowością która by mnie powaliła z pasją z zaangażowaniem w coś ciekawego , za to jest tutaj z roku na rok więcej lalusi no powiem Wam że tragedia jeden bardziej przylizany od drugiego a FACET POWINIEN BYĆ FACETEM A NIE GEJEM Z GRZYWKĄ , coraz ciężej o facetów prawdziwych facetów , bo koleś który spędza w łazience więcej czasu niż ja to średni koleś , albo taki który obrazu nie przywiesi , co się dzieje z tymi Panami co moje Kochane , widzę że to coraz częściej My przejmujemy męskie role bo Panowie są coraz bardziej leniwi i zniewieściali .

  Mieszkałam kiedyś z Parką póżniej małżeństwem Łukasz i Gośka ona w miare połapana ale on typ nieziemski , jak go z pracy zwolnili to 2 miechy był w domu  bo niby pracy nie mógł znaleźć gnił do 10 i nic nie robił nawet nie posprzątał aż biedna Gosia musiała mu ogarnąć pracę bo debil siedział by w domu do tej pory . Szkoda mi takich dziewczyn ciesze się że się ogarneła i się z nim rozwiodła bo ciota straszna z kolesia była .

  Panowie męscy macie być , aby kobieta miała oparcie w was , męscy to nie znaczy nażelowani i wydepilowani :) tylko twardzi odważni i zaradni a w Warszawie prawdziwych mężczyzn to ze świecą szukać

 NIE BĘDŹCIE CIOTAMI KAŻDY Z WAS MOŻE BYĆ INDIANA JONSEM :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz