sobota, 25 października 2014

Pobiegajcie :) nawet w Warszawie dasię biegać

Dziewczyny ruszcie się z domu :)

  Wiem , że już coraz więcej biega , fajnie się na to patrzy aż serce się raduje :) ja właśnie zaraz ide poganiać choć pogoda lekko powiem gówniana , ale jak to mówią Norwegowie niema złej pogody są tylko złe ciuchy :)

  Ci którzy biegają , jeżdżą rowerami wiedzą jaka to frajda , nie trzeba biegać wyczynowo , nie każdy musi być sportowcem , wyjdzie na dwór ubierzcie dresy , adidasy ma każdy , poruszajcię się trochę powietrze leczy lepiej niż nie jeden lekarz .

  Ja zawsze jak wracam choć czuję zmęczenie odżywam , czuje radość serce się raduję uśmiech z twarzy nie schodzi a po takim bieganiu na zimnie gorąca herbata leczy rany nawet po rozstaniu :) .

 Poza tym radość z coraz to dłuższych dystansów jest ogromna :) ja biegałam na początku po kilometrze  co wydawało mi się dużo teraz biegam 5-10 i jeszcze siły są:)

 Ruszcie dupska z domu niewiasty moje , nie na kolacje kanapki i lody tylko przebiegnijcie się trochę ,niema nic piękniejszego jak bycie dumnym  z siebie samej , no dawać naprzód podnieś tyłki z przed telewizorów , napiszcie jak podniesiecie zwłoki i coś zrobicie :)

              SATYSFAKCJA GWARANTOWANA :)

         


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz