poniedziałek, 20 października 2014

Wstęp :) tu jeszcze jest fajnie ....

     Hejka wszystkim :) tak jakoś pomyślałam sobie, że może coś napiszę ciekawego , nie chcę pisać o modzie bo to mdłe i beznadziejne i jakoś średnio chcę mi się lansić choć obecnie mieszkam w Wawie a tu to norma :) , ale jako słoik nigdy nie będę Warszawską Lalą no to nie będziemy się lansić :) 


    No cóż popiszę o moich doświadczeniach związanych z pracą i o życiu w Stolicy , szału nie ma powiem wam i jeśli chcecie zachować spokój ducha i czystość sumienia to na prawdę dziewczyny proszę zostańcie w domku , Warszawa to nic fajnego złość , chamstwo , nerwy , źli ludzie i kiepskie pracę , w których każdy jest wyzyskiwany jak tylko się da . Może nie będę narzekać bo nie bardzo ma to sens lepiej jak popisze o moich doświadczeniach odnośnie życia w Warszawie to wówczas same zobaczycie że inne miasta jak Kraków , Poznań , czy nawet Zielona Góra są cudowne :) Do ZG wrócimy później :)

    Mam już 35 lat uuu taka stara albo taka młoda , no trochę się przeżyło ale w sumie nie tak wiele , co mnie przywiało do Stolicy ? no jak każdego słoika studia i praca i złe pojęcie o tym mieście które zakotwiczyło się w mojej głowie głownie głównie z tv i bzdetów jakie nasłuchałam się od koleżanek które ściemniają na wsi że pracują w wielkiej firmie ze jeżdżą na super wakacje a tak na prawdę w Biedrze tyrają albo Fresch markecie na 8 zeta na godzinę brak słów .

  Na swoim blogu bedę pisać o życiu w tym mieście o tym co przeżyłam co mam nadzieję przeżyję choć nie tutaj ( jak dobrze pójdzie ) , o tym co mnie wkurza i jak to miast jest inne od pozostałych w Polsce .

 Poczytajcie nie wierzcie w bzdury z Tv oraz w dziwne opowieści :)


    

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz