niedziela, 26 października 2014

Być zauważalną w Stolicy :)

Hejka niewiasty byłam pobiegać :) ale żyć się od razu chcę choć zimno na maksa :)

  Przy przebieżce naszła mnie taka myśl , że życie tutaj ma tylko i wyłącznie sens jak jesteśmy zauważalni i potrafimy się przebić wszędzie .

 Niestety to prawda , że w tych czasach szare myszki to mogą ewentualnie kury na wsi karmić :) choć to wcale nie nudne zajęcie , jak już chcecie tu być , żyć mieszkać stańcie się rozpoznawalne , przebojowe , nie jest to nic trudnego a znacznie ułatwia życie .

 Nie trzeba nie wiadomo czego czasem wystarczy dobrać kapelusik do ciuchów lub ubrać się inaczej wcale nie drogo po prostu inaczej , nie piszę tutaj o zrobieniu z siebie durnia ale wystarczy podpatrzeć w gazetce i udać się do lumpa :) w lumpie kupują wszyscy uwierzcie mi że wszyscy jest na Woli taki znany duży lump na żelaznej podejdzcie zobaczcie można za grosze wyrwać fajne szmatki :) wyróznimy się ciuchami to każdy nas zauważy i wysłucha .

  Żeby nie prawić bzdetów dam wam przykład , pracowałam 4 lata temu w Skansce szefowa poszukiwała inzyniera po szkole do pomocy na budowie na ogłoszenie przyszło 400 C.V z czego szefowa wybrała 30 i zaprosiła niewiasty na rozmowe . Pytam jak wybierała z tych 400 tylko 30 a ona nie że po kwalifikacjach bo po szkole nikt nic nie umie tylko po oryginalności bo skoro ktoś poświęca kilka godzin żeby zrobić inne oryginalne C.V. to sprawdzi się również w pracy . Na rozmowe przyszło 30 osób weszłam z nią do sali konferencyjnej gdzie siedziały wystrojone lale wymalowane na maksa , jedna bardziej odjebana od drugiej a moja szefowa zostawiła 3 dziewczyny ubrane inaczej :) dacie wiare inaczej nie w garsonce tylko na luzie a przyjęła do pracy tą która sama od siebie przyniosła swoje projekty taka śmieszka słodka ładna oryginalna , ja w życiu bym nie pomyślała że na takie osoby zwraca się najbardziej uwagę ale to prawda .

 Szukacie pracy bądźcie oryginalne inne wpiszcie w C.V. coś ciekawego nie sport, muzyka , książki bo to pisze każdy LICZY SIĘ ORYGINALNOŚĆ TYLKO ORYGINALNOŚĆ 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz