wtorek, 28 października 2014

Jest Grzyweczka , jest Dupeczka

Muszę coś napisać bo po prostu nie ogarniam , historyjki jaką dzisiaj widziała no może bardziej słyszałam , może wy to zrozumiecie i mi powiecie skąd taka głupota .

 

 


   Jadę sobie dzisiaj w tramwaju linia nr 18 :) i na przystanku przy zoo wsiada dziewczyna ma może z 18 lat ( poźniej okazało się że 15 ) haha , na nastepnym jej koleżanka uuu i te ucieszone usiadły koło mnie i tekst który mnie powalił na kolana , cytuje " u laluchna widzę że jest grzyweczka to i jest dupeczka " no po prostu ręcę opadają okazało się później że dziewczynki są w gimnazjum bo mówiły kiedy kurwa koniec tego jebanego gimnazjum ? No po prostu brak mi słów było mają dodam po 15 lat no i tam sobie rozmawiaja :

- daj spokój muszę się rozpiąć
- a co stara
- no jak zwykle sie czepi

 ja myślała, że mama kazała jej kurtke zapiąć bo zimno na maksa rano a ta kurtkę ściąga sweterek rozpina a pod nim dekolt do połowy piersi no ręcę mi się ugieły no i gadają dalej

- cza szczuć jak się ma
- no trzeba trzeba nie to co u kaśki brak cycka i te jej szmaty
- daj z nią spokój nidy się nie bzyknie z chłopakiem stara dziewica

 no przecież umarłam tam osłupiałam i przez  pół dnia w pracy nie mogłam do siebie dojść , z ich rozmowy wynikało że mają po 15 lat cycochy na wierzchu , że już uprawiały seks , 15 latki rozumiecie , matka jednej jest lekarzem a ojciec drugiej inżynierem . A córeczki lecą po bandzie a w domku grzeczne bo mamusia każe , boże jakie to złudne .

 Najlepsze jest to że te dzieci w oczach swoich rodziców są idealne , ja sama jaj je zobaczyłam to myślę jaka ładna poukładana dziewczynka , schludnie ubrana , uczesana , czysta , ładnie paznokcie zrobione , a tu proszę lafiryndy małe brak słów .

 Zastanowiło mnie to dlaczego ten świat tak się zmienił ja w ich wieku nawet nie pomyslałabym żeby wydekoltować się żeby uporawiać seks i przeklinać w tramwaju , dlaczego ten świat tak zszedł na psy , wiecie może kochani , ja sądzę że głownie tv , net i zapracowani rodzice kurcze rodzic powinien byc rodzicem nie kolegą bo poźniej to właśnie tak sie kończy a nie inaczej , rodzic wprowadzając rygor dzieciaką je chroni a nie krzywdzi , ja jestem dumna z moich rodziców że mnie tak wychowali a wy drodzy rodzice jak chcecie kariery robić i nie macie czasu na dzieci to może jakiegoś psa na pokaz sobie kupcie a nie dziecie róbcie .

 Z dzieciakiem się rozmawia , nawet jak ma 18 lat trzeba mu mówić że się ko kocha , że jest ważny , trzeba czasem przytulić i czasem skarcić , dając super swobodę i wszystko co córunie tatusia chcą właśnie tak się to skończy wychowacie puszczalskie lafiryndy a nie dobre dziewczyny .

 Może warto było by odłączyć dzieciary od netu coś na trochę więcej im czasu poświęcić a nie zbywać idz coś na kompie sobie porób , rozmawiajcie z dziećmi bo to ważne bardzo ważne   .






2 komentarze:

  1. Dzięki za odwiedziny :)
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  2. 58 year old VP Quality Control Rycca Norquay, hailing from Fort Erie enjoys watching movies like Euphoria (Eyforiya) and Ghost hunting. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a Mercedes-Benz SSK Roadster. sprobuj na tej stronie

    OdpowiedzUsuń